Mongomalin...

Var ju premiär för den nya PCD (PussyCat Dolls) serien, Girlylisious (stavning?). Jag följde självklart första säsongen då jag tycker att det är en grymt bra grupp plus att jag är ju själv gammal dansare. Denn gång ska dom sätta ihop en ny grupp om tre. Sjukt kul att de finns nått bra på tv på onsdagar nu istället för mitt absoluta måste, Top Model.
Måste bara tillägga att den där Nathalie eller va hon hette va största jävla ragatan ever!

Är helt slut i huvet idag, jag kan inte prata, tappar ord heela tiden, och är bara allmänt borta. Sjukt irriterande. Så här glad och motiverad såg jag ut de sista 10 min på jobbet... mitt lilla psykbryt innan det får ni bildbevis på imorgon... :P



I proudly present, MONGOMALIN.... Men hey jag bjuder på den!!

Malle - vad är det med mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0