Makeuprådgivning...

Jaha.. då har man städat en hel del här på jobbet.. .skönt att snajda till lite här. Ska fortsätta imorgon med. Ska ta en veva i det förjävligt stökiga lagret med. Där har saker och ting tydligen bara slängts in så går knappt att gå där. Men men det fixas till imorgon. Skönt att hålla sig sysselsatt nu när man är så trött och igentäppt.

Snart så ska jag ha en makeuprådgivning med nån tjej. Ska bli kul.. var ett litet tag sen man hade nån nu. Hoppas dock att den går relativt fort, vill hem och hinna sova en liten stund innan jobbet ikväll. Imorgon skall jag fixa till mina naglar lite, hittade ett jättesött nagellack nu i städen. Så imorgon skall de snajdas till.

Kommer bli en lite tråkig blogg idag.. har inte riktigt haft tiden att skriva idag. Men imorgon så. Då har jag lite hjälp i butiken med så då kan jag sitta och blogga lite. Hade iofs Miss. M här idag, men har vart allmännt seg idag.
Hörs mera sen när jag kommer hem.

Malle - städtant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0