Ja du vad gör man...

Jävla telefon.... suck. Rinde i vart fall till tre, riktigt trevliga om jag får säga de själv. Dom kunde ju tyvärr inte hjälpa mig, om jag inte kunde ta mg till en trebutik och just idag har jag inte möjlighet till det... Får fixa det ikväll.

Hmm.. jag är trött. Gick och la mig i hyffsad tid ändå. Sov dåligt. Kom väl i säng vid 2 - tiden, var på promenad med Mr. R. Trevligt. Stackarn skulle ju upp kl. 7 imorse. Men han var ju så snäll och såg till att jag också vakna då.. den tackar vi för lillen.. :P
Skillnaden var ju bara att jag kunde ju bara svara och somna om... det kunde inte han. Moahahaha :P

Hmm.. har lite svårt att lösa det med hundvakt imorgonkväll... får se hur jag löser det. Ska nog smöra lite för lillebror tror jag.
Fick mitt jobbschema för juni, helt ok. 6 stycken pass tror jag det var... så blev 3 studentskivor till, OCH en av dom är på självaste studentdagen, det passet kommer bli the shift from hell.... Men förhoppningvis så blir det mycket spel och bra procent. Om inte annat så kommer stämmningen att vara på topp!

Malle - tar pappershögarna aldrig slut? Hur mpnga pärmar behöver man..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0