Hemma igen från stan...

Ush vad förkyld jag är... mitt huvud känns helt igensnuvat. Jag har ont i öronen och gud vet vad. Tyck synd om mig nu... :P

Närå... men komemr ju bli svårt att bli av med skiten med tanke på att jag jobbar tag och natt nu två dagar i rad. Är inte ledig förens på söndag. Jag som började komma igång med träning och allt. Men men, går förhoppningsvis över relativt snabbt.

Var nere på stan en snabbis. Gick förbi Miss. T som faktikst var där den här gången. Woohooo... Får se om det inte blir en liten utgång för oss på fredag. Vore skoj. Fick dessutom veta att det var hennes lillebror Mr. M som skulle ha skivan som jag skall jobba på ikväll. Mycket skoj... så nu ska jag hålla utkik. Närå, han sköter sig alltid så bra så. Dessutom är det ju hans skiva, klart att han ska spåra om han vill.

Gick förbi Gina Tricot och köpte en kjol med, bild på den kommer senare. ska ha den ikväll nämligen. Sen blev det två strumpbyxor på Åhlens med.

Lämnade nyss av vovven till mamma. Lillen blev ledsen när jag sa hejdå. Men men han blir glad när han kommer ut på landet och får springa som en tok.

Nä... lunch.... skulle ju va bra att få i sig det oxå. Kanske tar de sista av vattenmelonen.

Malle - hatar att vara sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0