Helvetesveckan är snart över...

Sitter på jobbet, är tröttare än tröttast. Har dock en hel del grejer att stå i men får se hur mycket jag orkar ta tag i nu. Jag har ju varit piggare om man säger så. Jobbade sista nattpasset igår för denna vecka så sjukt skönt. Även om det är kul och hela den baletten så tär det på en rejält att jobba både dag och natt x antal dygn i rad. Men men, nu är jag snart ledig några dagar. Det kommer att behövas. Men då börjar träningen på allvar.... Nu jävlar Miss. L, Nu smäller det!!!

 Hm.. vad har hänt sen sist då.. en hel del. Har gjort om i butiken, fixat med en massa saker här, pappersarbete osv. Bilder på hur butiken ser ut nu kommer ikväll. Annars har jag inte hunnit med så mycket, har jobbat, gått hem och sovit nån timme, gått och jobbat, gått hem och sovit och sen har allt börjat om igen. Men men, the hell is over...

Nä ska ta några till ryck på jobbet... men nu är jag tillbaka igen...

Malle - Back on track...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0