Fucking strumpbyxor...

Ok.. de där två strumpbyxorna jag köpte idag... well.. de existerar hmm.. NO LONGER!

Jävla skit grejer... Drog först på mig de första, de var ju hur små som helst. Kände de att det fanns ingen som helst chans att de skulle räcka till mina (normallånga) ben. Dessutom så köper jag alltid en storlek för stora för att de blir mycket skönare då. Dessutom så halkar de ner mindre då. Så ena paret var i 40-42, det andra 40-46. Alltså på tok för stora...

När jag började närma mig till att få på det första så ritch.. FAN. Reva långs med hela benet... Ok, jag har ju ett till par. Well... samma sak där.
Gick och kollade i min byrå för vet att jag hade några liggandes där. Hittade tre till. Och alla dom gick också sönder. Mitt humör blev ju inte diiirekt bättre. Fast de gick nog mer sönder på grund av att man har så långa naglar. Alltså, note to your self, inte sätta på sig strumpbyxor med långa långa naglar. Fuck it, så fick bli ett par svarta liiiite tjockare strumpbyxor.

Jävla skitsaker!!

Malle - jag hatar strumpbyxor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0