Förkyld...

Ush vilken kass natt... jag har blivit skitförkyld.. legat och nyst heeela tiden. Dessutom har jag huvudvärk, ont i halsen och snorig som få. Kul. Verkligen!

Så typiskt... men har varit uppe ett tag nu så känns lite bättre. Känns förhoppningsvis bättre sen när man varit hemma och fått i sig lite god mat...

Ni glömmer väl inte att det är mors dag idag... Själv ska jag hem till mamma, alla kommer dit, så blir det lite middag osv... Med mig har jag ett litet paket.

Bossen ligger och njuter på balkongen i det fina vädret. Min kamera r död, men tog kort med mobilen. Lägger in alla bilder från dagen ikväll. Han e lite knäpp den där hunden. Han tycker ju inte direkt om killar, men finns två som han verkligen avgudar... min lilla lintott Mr. L, och lilla lillen Mr. R.... konstigt att han fastnat för just dom.. Men men. Är ju kul att han har några manliga förebilder.

Nu ska jag fixa lite sen bär det av till knivsta...

Malle - Knivsta nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0