En trött boss...

Har varit ute med Bossen, var egentligen tänkt att jag skulle gå en riktigt lång promenad. Men så blev det inte. Precis i parken här brevid där jag bor så tröffade vi på en liten tvåårig Dvärgpinsher. Han var verkligen jättefin. Så dom fick ju självklart leka, och tro mig, dee haar leeekt. Ojojoj, efter ett tag så gick benen så snabbt på Bossen så han mer rullade fram i kullerbyttor än att springa. Men dom hade verkligen jätteroligt. Så gulliga mot varanda. Dom har tungkyssts och gud vet vad... :P Min hudn kanske är gay i alla fall... hahahaha

Tjejen som hade honom och hennes kompis var verkligen jättetrevliga. Får se om hon kommer förbi butiken med lilla vovven på torsdag. Det vore skoj. Både hon och jag har ju problem med att vi bor på ställen med många stora hundar, vilket gör att våra små hundar sällan får leka med andra hundar. Men nu har dom ju en ny kompis så det är skoj.



Jag är helt slut.. ändå har jag inte gjort någonting idag. Ojoj... Snart måste jag göra lite käk.

Malle - bossen har fått en ny kompis... weee

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag ska verkligen hålla utkik! :D Som sagt bor ju inte så långt ifrån Stockholm (bor i Västerås) så nästa gång kanske man är med hehe. Men vet inte om jag har rätta ansiktet för det.. men kul skulle det vara iallafall!

Hoppas du har det bra i det fina vädret! :D

2008-05-12 @ 13:29:47
URL: http://www.miss0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0