En ny dag på jobbet....

Jaha.... då satt man ju här igen då. Känns bra, känns bra... har massor att stå i idag. Så dagen kommer nog att gå fort. Sen ikväll blir det jobb på bj... känner mig väl inte aptaggad direkt. Men ska bli kul. Jobba ju numer tre och tre. Så man får ju en hel del sällskap. Hoppas dock på att det blir varmt då jag har utebordet.

MEN GRATTIS!!!
Råkade stänga av min mobil, ok tänkte jag starta om den för jag VET att jag bytte pin, det var det första jag gjorde, eller bland det första jag gjorde. Och tror du den nya koden funka... NEJ. Så kommer inte in i mobilen jävla piss. Hatar sånt där.... Kanske ska ringa tre och se om dom kan hjälpa till. Jag är 95 % säker på att jag bytte kod, komemr ihåg vart jag satt och gjorde det och att det fanns lite olika koder att byta och att jag därför läste vilken kod som va vilken för att inte göra fel osv.... Jag har bytt och jag har alltid samma kod till allt så jag kan inte ha glömt bort den eller tryckt fel när jag slog in eftersom man slår in två gånger..... SUCK!

Jaja... om man ska ta och sätta ig¨ång då kanske.....

Malle - blev helt plötsligt sjukt irriterad....

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen
är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 12:44:30
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: anneli

lycka till pinkoden :)

2008-05-23 @ 12:54:11
URL: http://alltidanneli.blogg.se
Postat av: Malin

Jenny : Yes det ska jag göra...

Anneli.. tackar det lär behövas... :P

2008-05-23 @ 13:27:17
URL: http://malinnestor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0