En liten lista så här å lördagskvällen...

Hittade en liten och tråkig lista... men jag har ju inte så mycket för mig så hey varför inte.

Lovar du att vara ärlig? Ja... varför skulle man inte vara det egentligen?
Du heter: Malin Anna Nestor.
Smeknamn: Mallanbrallan, Malinda, Malle...
Låt just nu: Rihanna - Take a Bow.
Om du röker: Nej.
Beroende av: Cola Light... mumma...
Favoritkaraktär(er) i bok: Hmm... kitty?
Vem behöver du mest just nu: Mig själv och Bossen.
Vad tror folk om dig: Hmm... att jag är rik?
Vad säger du för att imponera på någon: Jag försöker inte impa på folk. jag är mig själv och hoppas på att det duger.
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv, har drömmar och mål. Ambition.
Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Eh, så är det. Nä jag var inte på väg men tänkte faktikst komma om det var fest...
Vilken är din favoritmålning: Skriet?  
Vart bor du: Uppsala.
Trivs du där: Mjo då..
Äger du några converse: Nej. 
Festar du mycket: Nej, hinner inte och har inte råd. Men jobbar på krogen så får min del ändå.
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: Nej, inte längre...
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Få tillbaka kontrollen i min vardag. Komma i form igen...
Hur svarar du i mobilen: Yes, hallå, hej det är malin...
Vem ringde du senast: Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle höras imorgon igen, mamma.
Antal sömntimmar inatt: Hmm... 7-8?
Sov du ensam: Nä.. har ju Bossen.
Tycker du om din pappa: Ja.
Brukar du komma i tid: Är sällan jag INTE kommer i tid. Är väldigt punktlig av mig.
När mår du bra: När jag är med folk jag tycker om.
När blev du fotad senast: På valborg.
Vanligaste färg dina kläder: Svårt... har mycket färgade kläder. Men svart kanske...
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt. Så vida dom är fräscha.
Vem/vilka saknar du just nu: Hemligt..

Sådär... fick ni lite oviktig info så här utan vidare... Nu skall jag röra lite på mig igen.

Malle - betar av frågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0