En liten kvällsfundering...

Kom på en sak som jag funderat lite på de senaste dagarna. Har ju sett och studerat lammkött en del den senaste tiden då jag jobbat på studentskivorna. För det första så har jag alltid tyckt att alla tjejer över lag idag är sjukt snygga, slimmade och välklädda. Men killarna vad har hänt. Killarna i 18-19 års åldern är sjukt snygga. De har riktigt bra stil och ser ohyffsat bra ut. Varför ser inte killarna i min ålder/äldre ut så för. Visst finns det snygga killar som är äldre. Men man slås av att typ 9 av 10 ser sjukt bra ut. Konstigt. Försvinner deras skönhet med tiden eller vad är de för fel? När jag är på krogen me de i min ålder och de som är äldre, är de kanske 4 av 10 som ser så bra ut, har den snygga stilen osv. Tål att tänkas på...

På tal om snygga dudes så slänger jag in en bild på världens 8:e underverk. Han får förbi anonym... Girls, This one is for you!

image247


Titta och njut, själv ska jag gå och sova och drömma om min lilla spartan.... Måste ju säga att jag saknar honom... inte bara för hans underbara bringa utan för hans otroliga charm. Han är ju bara för go... Men men snart blir de nog en tripp till karl för att se den lille rackaren som man såg på för tok för längesen.

Malle - Ska drömma om Mr. McDreamy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0