After work...

Jaha... då var ett till pass på Bj till ända.... Gick väl inte allt för bra. Jag hade riktigt otur, helt sanslöst! Dessutom så spillde en jubelidiot ut ett helt glas med en drink över mer än halva bordet och korten så var bara att stänga. Eftersom jag visste att Miss. M satt ute och frös röven av sig så gick jag och bytte av henne ett tag. Sen kom vi fram till att det inte var någon ide för mig att öppna bordet igen då det bara va 35-40 min kvar och jag var tvungen att riva kort osv.... Så slappade sista halvtimmen. Skönt det med...
Var jättemånga av mina små nallebjörnar där... Mr. J, Mr. E, Mr. O, Mr. P, Mr. F, Mr. S osv osv... kul att träffa alla.

Men vad är det med tjejer och alla dessa fodralklänningar... Asså visst det är sjukt snyggt. Men 80 % av alla som bär dessa kreationer har på tok för mycket fett på kroppen. Ser man inte att man ser ut som en stoppad korv, att det är centimeterdjupa veck där troskanter sitter och att det ser ut som att bhn håller på att svälja en?? Ser det verkligen snyggt ut i spegeln när man tittar då??
Missförstå mig rätt, jag tycker det är fint när tjejer har former, jag dömer ingen för att de råkar va lite överviktig osv... Men snälla. Det är inte fint att se. Jag ser mig inte själv som speciellt överviktig, men ser mig inte som smal, jag kan inte sätta på mig en sån o känna att jag är snygg. Och då har jag inga bilringar eller dyligt...

Jaja.. fick jag det ur mig innan läggdags med... skönt!!

Natti natti mer er hjärtan!

Malle - dyker ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0