Top model...

Nu har Top Model slutat... va ett bra avsnitt. Roliga plåtningar och uppdrag. Jag är helt hooked på Top Model, och har varit det sedan starten. Har väl i och för sig med att göra att jag jobbar ju trotts allt med en hel del av de där. Det är rolig, men får tips, och inspiration. Däremot så måste jag ju dissa svenska top model, det är bland det sämsta jag sett.

Sorry, inga illa om tjejerna eller programideen i sig. Men de gör ju aldrig några roliga grejer. Har gått tre säsonger nu, och ingen utav säsongerna har dom tagit ut svängarna vad gäller smink eller hårstyling. Det är bara samma grej, lite färger, hyffsat naturalt. Inga roliga fotoideer heller. Inga roliga sets och så vidare. Nä vi har en hel del att lära och bli bättre på där.

Var "lilla" ebony som åkte. Hon valde att själv åka. Tror att det var ett bra val, hon hade nog inte klarat sig i så många program till om hon valt att stanna kvar. Och outsidern Heather, som jag från början hade väldigt svårt för, hon bara växer och växer i mina ögon. Hon är så vacker. Nu är hon den som jag hoppas ska vinna.

Slänger upp en liten modellbild på mig själv...


image10




Malle - go Heather...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0