Tisdag, igen...

Är ny vecka, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Alla tycker att måndagar är så hemska och jobbiga. Jag har nog alltid tyckt att tisdagar är den jobbigaste dagen. Men men... en ny vecka, nya möjligheter. Har vart ledig idag.  Var hemma och låg sjuk igår. Var i och för sig ändå ledig, men hade tänkt dra ner till butiken en sväng ändå. Tror jag behövde det. Låg och sov i ett dygn i princip. Skönt värre. Imorgon blir det jobb i alla fall. Blir ju en kort vecka, är ju påsk nu så man kan slänga in lite lediga dagar där butiken kan vara stängd.

Har inte så mycket att skriva idag, men får se till att dra igång med det mer seriösa bloggandet imorgon. Då ska jag vara fit for fight igen. Så till alla där ute, Natti Natti

Malle - på bättringsvägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0