Städa, städa, städa...

Nu har äntligen städningen blivit av med. Skönt det... nu ska jag bara diska lite, bada lilla råttan och sen sova. Är  lite disk som tur är.. Ska kanske ta och fixa naglarna med.. målade dom i orange lack för nån dag sen, det är en jäkligt snygg färg på naglar som dessutom är inne just nu. Men men så starka färger så tröttnar man. Vill nog ha dom naturliga igen till helgen.

Har bakat scones.. riktigt gott. Var inte speciellt hungrig så var lagom. Lätt, snabbt och gott. Kollar på Du är vad du äter, alltid lika roligt att kolla på. Man verkligen mår dåligt över hur mycket skit man stoppar i sig. Men att vara så där extrem behöver man iofs inte vara. Känner verkligen att jag vill komma igång med träningen igen. Men jag får ju aldrig vara frisk och när jag väl är frisk och tar mig i kragen och tränar lite, så vaknar jag upp sjuk igen dagen efter så får man vänta några dagar och sen börjar allt om igen. Men men, ska se om inte Miss. S vill ut o springa några gånger i veckan.

Asså har seriöst nyst typ 50 gånger idag. Jag har snart inga lungor kvar...

Tänkte att jag skall göra ett inlägg om makeup ikväll med... så det kommer lite senare, måste bara gå ut med råttan först.

Malle - prosit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0