Present och påskägg...

Nu så har jag vart på stan en sväng. Insåg ganska snabbt att nått påskägg det skulle det inte bli. Så vida det inte va i size jumbo. Och att köpa fem stycket sådana plus godis att ha i finns det inget utrymme för i min budget. Men men, jag löste det på annat sätt. Selofanpåsar, med presentsnören och fjädrar... Voila!



Hittade även en bra present till Mr. J, utan att behöva leta allt för mycket. Den lixom bara uppenbarade sig. Med tanke å att han inte läser denna blogg så kan jag utan någon större fara avslöja att det är ett vitt fat med tre tillhörande skålar. Till när man gör till exempel tacos, tapas osv. Riktigt snyggt.

Hittade även en ny jobbskjorta. Det var verkligen kris med det, min gamla var katastrof. Men nu så, en vit vanlig skjorta på Lindex för 149 kr. Som hittat!

Lilla bossen är påskfin med. Han har en lite lila fjädervippa på sig dagen till ära.. :p




Nä snart slutar jag för helgen. Skulle ha slutat vid 4 men kom in en kund som absolut ville ha en nagelförlängning innan påskhelgen. Och våra kunders önskan är ju våran lag så jag och Miss. S fick skjuta upp våra planer på att åka hem till familjerna med ett par timmar. Glad påsk på er alla!


Malle - signar snart ut för helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0