Helguppdatering...

Hallå hallå... har ju varit lite torka här... sen i fredags för att vara exakt tror jag. Får välla se till att ge er en liten uppdatering. Långfredagen var ju som sagt lugn. Mr. J kom förbi och fikade. Sen blev det påskmiddag. Hann kolla lite på tv med familjen och käka lite godis innan jag var tvungen att dra in till stan för att jobba på BJ. Var inte allt för pepp. Men där visade det sig att Mr. T, Mr. A, Mr. M, Mr. B, Mr. J, osv osv var där o skulle skaka sina lurviga. Så hann hänga med dom ungefär en timme innan jag började jobba. Guuud vad segt. Var ju nästan inge folk, lite spel och allmänt långtråkigt. Menmen, fick bra procentresultat i vart fall.
Lyckades byta bort mitt lördagspass med så att jag kunde vara med på grabbarnas fest dagen efter. Jag har ju fått skäll för att jag aldrig är med ut längre.

Kom hem i ganska bra tid. kom väl i säng vid 4. Blev väckt av mamma och pappa som tyckte att jag skulle komma ner på stan o köpa lite nya jobbkläder. Och visst, det har ju verkligen vart katastrof med dom så var ju mer eller tvungen att hänga på. Så upp vid elva och dra ner på stan, shoppa lite, dra förbi solarieholmarna på vägen hem :P.
Sen var det bara att dra fram dammsugaren, moppen och fixa tvätten. Det var dags, och ville passa på när bäbisen är i Knivsta. Så var full städ-rulle här till ungefär klockan 5. Då var det ju bara att hoppa in i duschen för att göra sig iordning för fest..... och mer om det blir det i ett annat inlägg nu är reklamen på So You Think You Can Dance sluuut....


Malle - längtar tillbaka till dansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0