Fy fan för tekniken...

Asså jag förstår inte varför det inte fungerar... När jag köpte skrivaren så var det bara att slänga i sladden och trycka på on så hittade datorn den direkt och allt var klart att användas.. men nu... den vill ju inte ens hitta skiten!? Det går verkligen inte att installera den... och jag måååste ha en skrivare!!

JAG BLIR VANSINNIG!!!

Jävla skitgrejer det är vad det är, billiga skitgrejer. Sen att min dator är en jävla fittdator det är en heelt annan historia. Suuuck.... Jag ger upp.. jag vill lägga skrivaren på spåret här utanför, invänta nästa tåg och när det kommer och lite lagom sakta kör över det lilla fanstyget så ska jag stå där och asgarva.
(Nej jag är inte sååå galen)

Fan fan fan...

Jaha... nån som har en skrivare??

Malle - kokar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0