Daagens To - Do - List...

Idag har jag vart ledig, precis som alla måndagar och tisdagar. Fast idag var första måndagen, eller tisdagen heller för den delen, som jag inte jobbat eller spenderat mestadels av dagen på jobbet ändå. Skitskönt. Men har inte vart ledig för det. Hade en liten to do list...

Dammsuga & Våttorka  (Check)
Diska  (Check)
Tvätta  (Check)
Dra iväg två mail  (Check)
Fixa med en inventeringslista till min revisor tills imorgon  (Check)
Lägga in allt på datorn igen, samt installera alla program  (Check)

Hann ju med allt. Men fy satan vad alla datagrejer tar lång tid. Har suttit här sen klockan två typ. Har dåligt ont i huvudet. Det mest värdelösa är ju att datorn fortfarande är paj, så kommer förmodligen behöva göra om allt ytterligare en gång inom en snar framtid. Well, aint life a bitch?

Har äntligen laddat upp alla (nästan... hrm) bilderna från nyår på facebook med. Bossen fick ju självklart ett eget album med. Han ligger för övrigt och biter på sin lilla pipleksak, fisken, som har pipit ungeför en gång i sekunden sen tretiden. Jag är sååå nära på att slänga ut fanstyget (fisken) genom fönstret.

Nä nu får det bli lite varm oboy, sen slänga mig i soffan framför tvn...

Malle - kommer drömma mardrömmar om pipleksaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0