Varför kan inte folk svara på mail?

Har skickat iväg lite mail, i torsdags morse för att vara exakt. Mail med viktiga frågor, som räver ganska omgående svar. Och om man läser mailen så fattar man det. Till en av personerna har även Miss. S skickat ett mail och frågat samma sak. Inte ett svar från någon utav dom så långt ögat kan nå... Vad är det för fel på folk?

Jag svarar ALLTID på mail, även om det bara är för att säga att jag inte har tid att svara nu utan att jag återkommer om någon dag. Har man inte svar, maila och säg det och berätta att då återkommer när du vet mer eller så.

Jävligt irriterande. Tilläggas kan, att det är inte några privatpersoner, nej det här är genuina företag som inte svarar. Jag blir så less... så ska ringa imorgon. Och då blir det bara jobbigt och det känns som att man tjatar. Säkert får man något av ovanstående svar, att man inte har svar eller haft tid och då blir det jättepinsamt osv... SUCK!!



Nu fick jag det ur systemet med... :P

Malle - screw this i´m going to shop some fooood...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0