Ush ush, jag är värdelös...

Jaha, gissar vem som går upp typ nu...??

Jo, rätt gissat jag. Fy fan.. var ju uppe en sväng där vid ett kollade lite på tv, pratade lite med folk, käkade lite sen kände jag mig jättetrött, tänker sover en timme innan jag drar igång med städningen. Sover till typ nu... visst kanske behövde jag det känner mig fortfarande trött, men inte lika som innan. Men huvudvärken är kvar... Suck!

Men men imorgon ska jag börja vrida tillbaka mitt dygn... lär ta ett tag och jag komemr va riktigt grinig och trött närmsta dagarna. Men måste man så måste man... :P

Gick ganksa bra igår... Kom ju dit en timme för tidigt, stod och prata med Mr. P, och sen var det tjejsnack med den nya tjejen Miss. J, sjukt trevlig och gullig tjej. Hon ska nog me ut på onsdag tror jag. Skoj skoj...
Var jättelugnt, så blev mest skitsnack fram till elva, halv tolv. Bytte av Miss. J några gånger, sen var det dags att öppna mitt bord vid halv ett. Gick sådär för mig, hade nästan inget spel alls, för Miss. J gick det sådär lagombra, en vanlig kväll, men sen hade vi ju Mr. P som det gick sjukt bra för. Så tog nog kanske skumparekordet. Dessutom så dubblades våra löner av provisionen. Tackar för den gubben!

Efter så gick jag och Miss. J till Donken vi var såååå hungriga. Sen var det bara att dra och hämta doggen och sen gå hem. Kom hem innanför dörren kl. 5, kunde inte riktigt somna så somna nog närmare 6.

Ska klä på mig, ta en runda med doggen och gå och köpa bregott. Sen ska jag börja ta tag  städningen, ni vet den som jag sa att jag skulle ta tag i på fredag... =)

Malle - äntligen uppe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0