The war is´nt over yet...

Vet ni vilka mina absoluta favoriter är??

Nooooooordea..... :P

Tänkte ju att jag efter mitt aningens bittska inlägg om deras totalt inkometenta personal visa er hur sidan ser ut...

Man klickar ner rullmenyn för företag, och möts av synen ni kan se på bilden här nere. Självklart valde jag flicken internetbank att klicka på då det var den man gick in på förut.... Då kom man till nästa ruta som ser exakt ut som förut.

   


Inga konstigheter...

Men man skulle tydligen gå in på länken företagstjänster, och kommer då till denna ruta....

   


Är det bara jag, men varför har dom kvar första länkhelvetet, med samma inloggninggrejer osv, när man gjort en ny (med nått konstigt namn och på en dålig plats i listan) länk??

Är det jag som är dum, eller är Nordea helt enkelt ett gäng med Iq-badbollar?

Malle - I rest my case....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0