The Baileys incident...

Ja måste bara berätta en asrolig grej.. kanske inte är så roligt om man inte var där så att säga, men helt hysteriskt roligt.

Mamma och pappa är inte så jättemycket för att dricka sprit. Visst kan dom supa till, är väl få som har festat så jävla hårt som dom gjorde när dom var unga, pappa är fortfarande besviken på både mig och syrran för att vi varit så lugna :P
De dricker ibland, men köper alltid med sig om de är ute och reser osv....

De har alltså ett ganska stort barskåp med martini, baileys, ja you name it. De ställde ju fram allt till syrrans 25-års fest för det tänkte att vi kunde dricka upp en massor. De ställde fram 38 st flaskor... :P
De fanns 40 flaskor kvar när de kom hem.. HAHAHHA

Anyhow... vi skulle ju då ta oss nått gott till kaffet och jordgubbstårtan. Det blev klassikern baileys.
De börjar smutta och pappa säger "smakar den inte lite konstigt"?
Miss. E och mamma säger väl .. njaa... nääää.... den smakar nog som vanligt.
De fortsätter att äta osv.. jag ligger i soffan och är allmänt trött och helt plötsligt fäster jag blicken på flaskan... ser texten "Tastes best before 05 2003". Men va fan utbrister jag, den har ju för fan gått ut för 5 år sen!!!!

Det blev ju ett jävla jidder, en massa skratt och kvällens skämt och punchline var ju klar. De skämtades det om mer än föör många gånger under kvällens gång. Och pappa började hälla i sig Whiskey för att inte bli magsjuk. Hahahahaha



Malle - ja jäääävlar... dags att rensa barskåpet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0