Sverige - Ryssland...

Ja, är ju en bit in på andra halvlek nu... Tyvärr ser det mörkt ut här för sveriges del. Jag har haft på känn underdagen att det skulle sluta 2-0 till ryssland, får se om jag har rätt nu igen. Förra gången hade jag rätt. Första med om jag inte minns helt fel...

Idag så tittar jag inte på fotbollen, är ju SATC - maraton på trean. Visst jag har sett hela serien mååånga gånger då jag har "the shoebox", men nu när man får de där favoritavsnitten efter varandra så där så måste man ju se. Dessutom har ju fotboll inte varit nått för mig nån som helst gång i mitt liv så varför låtsas om det nu för...

Vem har ni som favoritkaraktär i Sex and the City?

Malle - back to SATC...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0