Städa...

Ok, det är fredag eftermiddag.. Vad ska malin göra?? Stäääda... wee... NOT!
Men måste verkligen ser ut som helvete här... Men nu ska det fräschas till, sen blir det lite thai-food med Mr. B, mumma.
Va längesen jag träffade gossen nu så det ska bli skoj att snacka lite skit, catch up så att säga. Jag saknar honom. Han är min bästa vän, helt klart. Men när man är vuxen så skickar ju livet en till olika äventyr, olika destinationer osv... Men men, vi håller alltid kontakten. Och trots att det kan ta jättelångtid mellan vi hörs av ibland, så är det alltid som att vi pratade igår.

Just de... snabbstäda lite.. får bli mer noggrann städning här på söndag.... SEN ÄR JAG LEEEDIG!!!

Malle - cleeeaning...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, städa är ju inte så kul men... det är desto skönare när det är gjort :) Ha en trevlig fredagskväll!

2008-06-27 @ 21:23:02
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0