Slit, slit...

Ja jävlar ja.. Har hunnit tvätta klart, käkat lunch, gått igenom och städat lite lådor, plockat undan allt, gått ut med sopor (fyra påsar!!), putsat rent i badrummet, vattnat blommor, vart ute med bossen... Ja det är väl ungefär det jag har hunnit so far... Men shit vad slut jag är. Har varit uppe sen halv 9 (tidigt för att vara mig :P), jobbat på förmiddagen, städat resten av dan. Jag är ju fortfarande sjuk så det känns kan jag lova. Har en hel del kvar med städningen, sen ska bossen och jag göras vackra(re) :P.

Sen blir det jobb, känns lagomt lockande att jobba till 04 då man redan är slut. Hinner nog inte vila innan heller. Och med tanke på att jag ska lämna bossen på andra sidan stan och jag inte har någon cykel så kommer jag komma hem ungefär 05, som tidigast. Jippie... dessutom får jag ju stå vid våra extremt vackra bord... NOT!
Ush, måtte dom byta ut dom där fanskapen snart. Det är pinsamt!

Hade först tänkt att jag skulle ta före och efterkort på röran, men asså det va fan föööör skitigt innan. Men nån dag ska jag fota min lilla lägenhet och visa hur jag har mitt lilla casa!

Malle - ojojoj... sliiiiter, och det går tröööööögt!

Kommentarer
Postat av: Millan - Eruannon

Sv: Hej! Tack så mycket :)

Jag gör tyvärr inte på beställning. Men har utlottningar då och då. :)

2008-06-21 @ 20:01:42
URL: http://eruannon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0