Skönaste godmorgon SMSet ever... :P

Så här på Nationaldagen fick jag en liten morgon hälsning från min lilla hunk, Mr. M i göteborg... Asså måste alla heta nått på M?? Blir så sjukt jobbigt. Och på grund av att jag respekterar att folk kanske inte vill vara anonyma så nämner jag inte namn på folk så vida jag inte fått ett Ok från dom...

Anyhow... detta väcktes jag av.... Han e för skön den där grabben.... :P

Grattis på Nationaldagen!
Se till att knulla någon gul och blå dagen till ära..
MVH M*** F****

Hahaha... jag dööör.

Bjuder på lite bilder från när jag tog studenten för 3 år sen... Suck, man är gammal. Och visst fan gör jag någon konstig min på alla bilder... Sista bilden är från när vi är ute på kvällen... det är mitt ex som gömmer sig bakom mig...
Där ser ni även min bror och syster...

     


Malle - Studenten... de va tider de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0