Skinande fönster...

Idag gjorde jag ett litet ryck i form av att jag putsade speglarna i hallen. Dom ser asskitiga ut eftersom bossen efter sju månader fortfarande inte insett att den han ser i spegeln är han, så finns en massa märken efter att han går och drar sin blöta nos på dörrarna. När det var gjort kom jag ju på att det ser likadan ut vid hans favoritfönster, om inte ännu värre...

Sagt och gjort jag putsade alla fönster i lägenheten, både på in och utsidan. Så nu skiner dom som kristaller... eller nått sånt. :P

Men innan nä tänker gud va duktig och manisk va det gäller städning du är Malin, begrunda detta.... Det är första gången jag putsar dom sen jag flyttade hit i november 2006......


  
  


Visst är dom fina.. :P

Nu ska jag alldeles strax gå till jobbet.. måste bara ta ut råttan på en liten promenad och invänta bror först...

Malle - så duktig så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0