Seeeemeeester!!

Japp, då har man tre veckor med semester att se fram emot då. Fin fint! Eller, ja helt ledig är jag ju inte, jobbar ju ett par nattpass, men de är ju bara tre stycken tror ja.... Så... ja jag är ledig. Och jag ska njuta som aaaaldrig förr.

Har legat och vilat lite hade tänkt att jag skulle sova en timme, en timme blir man ganska pigg på. Men de smsades hit och dit, det började åska, en fågel hakade nog fan upp sig under mitt sovrumsfönster osv, så blev inte så mycket av det hela. Dessutom ville ju självfallet mina lilla doggy leeeeeeka. Men lite vila blev det, eller ja ganska mycket vila, även om de mesta av tiden gick åt till att äta lunch, busa med dossy och svara i telen. Lite piggare kanske man känner sig, jag utlåter mig inte om saken förens jag fått en dusch. Då brukar man piggna till... =)

Ska snart börja göra mig iordning lite inför ikväll, kanske laga pannkakor till middag, det är ju alltid gott.



Ville ta en bild på hur blå himlen är, asså inte som i fint väder och sol blå, utan den är läskigt klarblå, har aldrig sett nån sån himel förut... men det syns ju inte... Man ser ju inte åskmolnen heller... I och för sig så är det för att de helt enkelt är lokaliserade bakom mobilen men men... Ok, jag va liiiite blond där.. :P

Nä nu ska jag get goin!

Malle - liiite piggare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0