Roligaste ever...

Hahaha, ibland är världen verkligen sååå liten. Roligaste grejen hände nyss... Jag gick in på blogg.se för att kolla lite bland topplistans bloggar går in på Nathalies blogg (http://sweetatti.blogg.se/index.html), sitter och kollar runt lite, får i ett inlägg synd på en hund med vääldigt stora öron. Tänker att hmm.. Undra om det är en liten Praszky.. så slänger iväg en kommentar för att fråga.
Klickar vidare på bloggen för att se om det finns någon hundkategori, testar mig lite fram hittar en och ser en massa bilder. Nu är jag övertygad om att det är en liten Prazsky...

Får kommentar tillbaka från henne att det var en sån, och att det var kul att hitta fler prazskyägare (finns inte många i sverige), MEN, sen kommer den roliga kommentaren några minuter senare.

DET ÄR BOSS SYSTER!!

Jag dööör.... Gud va kul att hitta en av systrarna. Så jäkla kul, ibland är världen verkligen liten. Så nu blir det massor av syskon och prazskysnack!!

Malle - ja jävlar ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0