Nytt uppdrag...

Hej hej!

Har kommit tillbaka från stan, käkade en sen lunch med Miss. S, trevligt trevligt. Diskuterades en hel del om olika saker. Blev mycket sagt men inget bestämt, ungefär som det brukar vara... :P

Mår mycket bättre idag, tack till söta Jen som frågade. Visst är jag inte frisk, men känner mig mycket piggare och så. Vet inte men känns som att man får lite småhintar om att man ska göra vissa saker på ett visst sätt. Kalla det ödet eller vad du vill, men när nått skiter sig så går det bara ett par minuter och så får man en annan möjlighet som gör att de två alternativen går jämt ut, ska man ta det som att nån försöker säga åt en att inte ge upp?

Åååh, är så himla glad.... fick ett jätteintressant uppdrag. Ett frilansjobb... Skitkul! Vet inte om jag får avslöja nått, vill i vart fall vänta tills jag fått svar på mitt mail, men själva grejen är redan ganska offentlig. Men vill inte trampa nån på tårna genom att skriva om andras privata saker i min blogg. Hoppas att jag får avslöja nått senare idag... Annars kan ni kanske få en liten ledtråd...
(bilden är ingen ledtråd)



Makeup: Jag
Modell: Carina
Fotograf: Roland Karlsson


Usha... ska nog fixa lite saker här hemma.. måste ladda ner lite mer musik och fylla på ipoden med. Några tips??

Malle - tiden rinner iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0