Nu är det snart dax...

Nu är det inte alls långt kvar tills vårt nya projekt är klart att lanseras och avslöjas... Riktigt kul, jag längtar verkligen. De som har fått turen att få redapå vad det är frågan om har varit riktigt stöttande och imponerade. Detta kan helt enkelt inte bli dåligt. Vi är ett så himla bra gäng som gör detta projektet. Vi är alla seriösa, drivna tillmax, och kräver perfektion in i minsta lilla detalj. Dessutom att vi har alla de bästa kontakterna och sammarbetspartnerna gör ju inte saken sämre.
Uch va jag längtar. Kommer bli så bra, och så jäkla roligt.

Sitter och pillar på alla texter som ska in på hemsidor osv, lite knepigt, men det kommer bli super. Har dessutom designat en del av loggan klart. Den blev jättesnygg. Modern och stilren!
Ska i veckan börja beställa alla profilgrejer, ni vet pennor, nyckelband, t-shirts osv...

Slänger in en gammal bild på min kompis Miss. H, detta är en utav mina avslutningssminkningar när jag gick på skolan. Tema, trend. Blev väldigt nöjd med den, men pilligt var det. Miss. H var jättenöjd.



Har blivit på tok för lite av mina portfoliobilder nu på sistonde. Så här har ni en i vart fall....

Malle - visar lite av sin talang... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0