Nej jag är inte död.. =)

Morrn morrn... Eller morgon är det ju inte, och jag har varit uppe länge... Men men!

Sitter på jobbet, har hunnit med en massa grejer idag, trots att klockan inte är så mycket. Skönt!
Har lite till grejer att fixa men har ju hela dagen på mig. Ska snart gå coh köpa lite lunch med. Och ikväll blir det middag med Mr. B, skoj skoj.

Haha, bossen är hemma. Han ville INTE följa med idag. Ropade på honom och då sprang han från soffan in till sänegn och la sig. Så gick in till honom och frågade om han skulle vara hemma. Vissa meningar som "vara hemma själv", Hej då", "nu går jag då" brukar han alltid komma om man säger. Nähää.. han låg kvar där. Jaha, gick till dörren och tänkte att han kommer som vanligt när jag låser upp, men ingen vovve, går ut och ropar hej då då, ingen vovve... Han ville helt enkelt inte gå och jobba idag. Så han fick vara hemma... Får se hur det har gått. Han brukar ju sköta sig, men undrar hur lång tid det tar innan han inser att han själv valde att inte komma med.... hahaha lilla skroten.

Malle - working working...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0