Mötet gick super...

Mötet kunde inte ha gått bättre... Skoj skoj... spännande spännande. Lovar att berätta snart... tror att jag kan avslöja allt nästa vecka. Lite utav de sista som ska fixas nu i helgen och nästa vecka. Dessutom så ska vi plåta 2 av 3 grejer inför lanseringen av projektet. Mer än så kan jag tyvärr inte ge er... men bilderna därifrån kommer jag sjävklart lägga upp. Lite backstagebilder sådär. Ska bli skoj, är min syster och en annan av oss i gängets dotter som ska va modeller för de här två plåtningarna.
Så på lördag.... Bildorgie..??

Nu ska jag plocka iordning lite smått här hemma, sen ska jag ta en låååång dusch, sen kommer Mr. M hit med lite chips och dipp. Mumma! Han vet ju hur man ska smöra för en i vart fall.. :P

Slänger in en liten backstage bild på när jag sminkade min bror inför en maskerad...



Han ville vara typ rambo eller nå... Nä hörni.. hörs lite senare...

Malle - smider hemliga planer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0