Morrn morrn...

Morrn! Sitter på jobbet, var på ganska gott humör idag, trots att jag är cptrött och att jag blivit sämre igen.. MEN, sen först örde en viss Mr. A allt genom att va största drygfittan på msn... Jag försöker bara hjälpa dig, trust me lilla plutten kan en hel jävla massa om det där. Och dina "problem" fanns det en jävla massa bra lösningar på... äsh FUCK YOU FOR NOW!

Blir så jävla less på folk som tar ut sin irritation eller ilska på andra som inte har med det att göra, för antar att det är därför han är sur. Han va sur redan från början när vi började prata. FUCK, jag är jävligt lack. Moorrrr....

Anyhoooow... Har en hel del att stå i på jobbet idag, sen blir de middag med pappsen... Ska diskuteras viktiga saker. Yes! Hoppas hoppas att jag får pappsen med mig på detta. =)

Blä... ska sitta och renskriva lite saker nu så här i all irritation. Fuck, han förstörde min dag. Jävla ashole...

Nog om det...

Malle - don´t piss me of...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0