Min lilla råtta...

Min lilla lilla bebis, min lilla lilla råtta. Han börjar ju blir "stor", han är ingen bebis längre. Han är ju snart stor pojke.... Och jag vill inte, jag vill att han ska vara bebis för alltid. Visst är det skönt att han inte är valp längre, med tanke på rumsrenhet, sömnlösa nätter osv... Menmen. Han är ju såå lite så han får räknas som bebis i några år till.

Just nu har han kommit in i trotsåldern. Och det är ju en liten pärs i sig. Men jag är envisare än han så vinner alltid ändå, men så onödiga kamper hela tiden. :P

Men visst är han bra söt??



Malle - min lilla pojke har blivit stor... snyft...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Amen! Blir lika glad varje gång någon har en liten prazsky haha de är ju inte så vanliga :( Och lika dant halsband har de också! Hihi vad kul! Vart bort ni då?

2008-06-24 @ 20:38:54
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha helt otroligt :) Elena och jag sökte efter dig på Facebook. Elena är by the way hon som köpte den tredje valpen i samma kull Chanel :) hehe men vad kul att du hitta mig här :)

2008-06-24 @ 20:47:57
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nej vi bor i Malmö :) Vi köpte Nella först redan när hon var 8 veckor så du hann nog inte träffa henne.. :( haha vad världen är liten ;)

2008-06-24 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0