Mätt och belåten...

Sädär... har inte gjort så mycket sen sist. Duschat och småfipplat lite. Har varit så sjukt seg... Blev lite hamburgare från McJack (sibylla), och har laddat med lite Cola Light, jag är ju fortfarande sjuk, och så länge jag är det tänker jag frossa. Moahahaha :P

Jag är så sjukt uttråkad att jag snart kryper på väggarna. Men var tyvärr inte tillräckligt pigg för att orka ta mig till grillningen. Synd, synd... men blir lunch på stan med Miss. S i morgon i vart fall. Sjuk eller inte, jag ska orka ner!

Tror att jag kanske ska spela nå beroendeframkallande data eller tvspel. Skulle vilja spela theme hospital, men det har min syster snott. Så står mellan Zoo Tycoon eller Spyro...

  


Malle - boooored!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0