Jag ljög...

Lördags natt var inte The night from hell... inatt var natten från helvetet!!

Ja jävlar. Hade ju huvudvärk igår på dan, den va inte så illa. Men sen när jag skulle sova så blev den bara värre och värre.. Tills slut så var det så jävla illa att jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Vid det här laget hade jag feber med, förmodligen ganska hög. Gick och hämta en alvedon, lite vatten och tror ni det hjälpte nej.. efetr 45 min tog jag en till, inte den heller hjälpte. Alvedon brukar aldrig ta bort min huvudvärk helt, men den brukar lindra men nej. Asså jag kan inte beskriva den smärtan jag hade!
Jag är absolut ingen crybaby, jag är ganska bra på att ta smärta. Dessutom har jag ofta ont i huvudet så jag är ganska van vid den känslan. Men asså... jag blev rädd för att det gjorde så jävla ont, blev jättekonstig i kroppen. Var jättenära att ringa ambulans. Jag kunde fan inte tänka klart. Men men efter ett antal jävligt plågsamma timmar, försökte verkligen sova, så somnade jag av ren jävla utmattning.
Har vaknat upp i omgångar, har lite av huvudvären kvar, men nu är det en värk jag kan ta. Shit... Aldrig mer!

Så idag ska jag ligga och vila och tycka synd om mig i soffan med chips, dipp, COLA LIGHT (botemedlet mot allt) och så blr det donken till lunch. För att säga som Mr. E, This is the time to njuta....

Malle - återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0