Hotellet är biff...

Ja inte mitt hotell.. jag ska ju då verkligen ingenstans :p

Men mamma, syrran, brorsan och hans kompis ska till New York den 24 juni - 29 juni. Så jag som är bäst på att fixa billiga hotell och flyg fick hoppa in och fixa ett nice och superbilligt hotell. Låg precis vid times square, och var sjukt snyggt och fräscht, kostar ca 1430 Kr/rum/natt. Så dom har nu fått två dubbelrum bokade.
Jag fixar biffen!!

hade en liten kylig konversation med bruttan på ving som försökte pracka på mamma hotell för över 30 000 för 5 nätter. Då talade jag så snällt om för henne att jag kunde fixa säkert 20 olika hotell med bättre priser osv. Men hon visste ju allt, det fanns inga rum, allt var bokat, det var skitdyrt och att man inte fick de rum man bokade nrä man väl kom dit. Jo då... alla "deras" hotell som var fullbokade och som kostade 6000 Kr natten, fanns det massor av rum på på nätet för runt 1500 Kr/natten. Well... lilla brutta... där va du liiite ute och cykla. Tro mig, jag är BÄST på att hitta flyg och hotell flyg på nätet.

Käkade lunch på MAX... Mumma... ska snart ut med råttan igen, sen ska väl mamma snart dra hemmåt igen.

Malle - reseledare kanske.. ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0