Hetta...

Det enda ordet som kan beskriva denna dag... HETTA!

Om det är sånt här väder hela sommaren så har, i vart fall inte jag, något behöv att få åka utomlands. Visst är det soft, men åker hellre på våren eller hösten. Får se hur vädret ser ut i sommar, men finns några saker som står högre upp på min lista än att åka utomlands... i alla fall om vi har bra väder... Nämligen båtluffande i sthlms skärgård med Sis, en tripp till västkusten med Miss. T och hälsa på bland annat Mr. M. Mer än så kommer jag inte hinna med i resväg... Men sommaren i sverige, när det är riktigt sommar, är det bästa som finns. Och att få uppleva en del av sommaren i skärgården igen kommer att vara priceless!!

  


Dock saknar jag att se dessa underbara växter här vid vägkanterna... Palmer är så sjukt fina.. eller så tycker man det bara för att de alltid förknippas med sol, bad och semester...

Malle - Drömmer mig bort till vita stränder och blåa hav...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0