Hemma en snabbis...

Jag kände att jag var tvungen att åka hem emellan tjejkvällen och de vanliga arbetstiderna. Måste få ta en dusch och piggna till lite. Är heeelt slut. Blev inte alls många timmar med sömn i natt. För det första så blev bossen skitpigg när jag kom hem då han upptäckte att det var dagsljus... jo tjenare att få honom att sova. Men till slut så, med sitt huvud på mina tår. Dessutom var det ju så sjukt varmt att jag typ dooog. Gick jag upp i tid då som jag skulle och tvätta osv... Nä skulle inte tro det...

Får fixas ikväll istället... Liten Malle kommer klappa igen butiken ganska tidigt tror jag... :P

Nu blir de duschen, sen tillbaka till jobbet....

Malle - back in the game...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0