En liten Hyllning...

Finns så himla många företag där ute som inte alls borde få ha med folk att göra. De är otrevliga, ointresserade och inte alls service minded för fem öre. Och att vissa företag ens har några kunder kvar är för mig ett totalt mysterie... Men sen finns de de företagen som är guld värda, som man inte skulle klara sig utan, som är nästan groteskt trevliga och hjälpsamma utan gränser.

Jag skulle vilja hylla ett av dessa företag... Nämligen ALMI Företagspartners.... Utan dom skulle jag inte ha klarat att öppna min lilla store, dessutom är de genuint intresserade av hur det går, de hjälper en utan att blinka och alltid med ett stort leende på läpparna.

Så, ska ni starta eget, hör av er till ALMI!!




Malle - vissa företag gör ens dagar värda att komma ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0