Blää...

Ok, gott folk.. måste tyvärr klaga idag igen... för har blivit sämre igen, surprice surprice. Asså jag fattar inte. Måste verkligen ta mig till en läkare för jag kan inte fortsätta va sjuk och halvt däckad 3 veckor/månad. Har varit så i typ ett år nu... Började ju bli frisk, kände att orken började komma tillbaka. Va jätteglad för att jag skulle kunna ta tag i träningen igen, men nej. Vi får världens migränanfall igen... så som alla söndagar den senaste månaden. Suck... den sitter kvar med. Eller den ligger o trycker back i huvudet, så kommer komma fram om jag gör nått hastigt eller liknande..

Idag då.. ska städa och sen åka hem till Knivsta... Mamma, sis och bro kommer hem imorgon på morgonen. Så ska va hemma... Bli frisk.

Nu blir de frulle innan jag dör av hunger... =)

Malle - så jävla less på att aldrig få va frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0