Va ska man egentligen säga?

Halloj!

Sitter på jobbet, har haft lite storstädningsdag här.. därav den värdelösa uppdateringen. Är långt från klar, men de tar jag tag i imorgon istället. Slutar ju snart... Woohoo..

Då blir det till att tvätta och städa hemma. Behövs VERKLIGEN! Får se va som händer senare ikväll.. ska messa lite folk och höra va de har för sig. Skulle vara jätteskönt att vara ledig, få vara ute och sola.. men men, nu ska jag jobba! =)

Har suttit och läst lite på blondinbellas blogg, gör det ibland. Och måste säga att jag inte riktigt, hm, tycker om henne. Hon är säkerligen jättegullig, rolig osv. Och hon är ju rätt smart, så där har jag inget att invända emot.
Men den lilla donnan är ju bara för naiv. Hon lever i en fantasivärld, en värld som inte existerar. Hon lever i en väldigt isolerad och vriden värld. Hon är dessutom väldigt ung, men försöker hela tiden att framstå och bete sig mycket äldre. Jag hade velat se samma framgångsrika, glada tjej, fast i en yngre tappning. Varför måste man vara så vuxen. Bara för att hon är framgångsrik och driver sina projekt behöver hon ju inte bete sig som hon vore 35.

Nja... jag vet inte alls va jag tycker, men tycker, och tror hon behöver chilla lite.

Ojoj, va klockan va mycket.. måste rusa...

Malle - ja va ska man säga... Det luktar väldigt mycket PR-trick??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0