Tack för tipsen...

Tack för alla tips!
Många av er vill se mer sminktips, och det är något som jag har tänkt dra igång riktigt ordentligt, men det får vara lite lugnt med den biten nu tills slutet av sommaren då man börjar jobab igen och då jag och Mr. J ska börja plåta portfoliobilder som två små tokar.. =)
Så håll utkick, kommer att handla ganska mycket om smink och skönhet i framtiden...

Vad sägs om en frågestund om Makeup & Skönhet?
Ni frågar en massa saker och jag svarar, och så publicerar jag det sen?

Har precis käkat lunch/middag, fick bli Donken idag, blev så stressigt och sen var jag i princip svimfördig för att jag var så hungrig och för att min lilal tidsplan var helt åt helvete.. :P
Ibland är det bra att bo brevid en donken... :P

Malle - Hoppas att så många som möjligt vill vara med på frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0