Snart lunchdags... =)

Yes, sitter på jobbet. Har hunnit med en massa telefonsamtal, packat allt inför de tre dagarna som jag ska iväg och jobba på bröllop, skickat lite mail, träffa mamma och syrran en snabbis samt inventera lite. Ja jävlar va jag är effektiv idag.

Men just nu känns allt så mycket roligare igen. Det är så mycket nytt på gång, kanske är en av mina störta drömmar på väg att uppfyllas... det ser så ut i vart fall... Weee. Jag går nog lite som i en dimma. Jag hoppas bara att allt blir bra nu, men de är klart det blir det.
Kan ge er en ledtråd, och för er som känner mig så kan det inte vara svårt att lista ut vad det handlar om, med eller utan ledtråd... =)



Ja jävlar ja... ibland har man flyt, och ibland har man rätt kontakter. Ibland har man både och... =P

Ikväll sen så ska jag städa lite i lägenheten, hade satt klockan för att gå upp tidigare idag och göra det innan jobbet, men orkade inte. Dels för att jag och Miss. N fastnade på vägen och snacka skit i typ en timme, sen för att jag har blivit tokförkyld.

Ush, fattar mig inte på vissa männiksor... va har dom för fel? an dom inte bara bestämma sig? Och varför göra saker om man inte står för dom??

Malle - ska knalla och köpa lunch...

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jaa och det har blivit bättre sen jag gav henne det! Köpte det i en djuraffär här i Malmö. Grizzly Salmon Oil, något sånt heter det jag köpte, fast finns nog många olika märke :)

2008-07-24 @ 15:51:50
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0