Snart dags för jobb...

Sitter och är nyduschad... Får se hur länge man håller sig fräsh i denna värme.. =P
Ska äta lite frulle och slänga på mig lite smink. Sen blir det till att knata till jobbet. Har en del grjer att fixa, en del samtal att ringa, sen blir det plåtning för hela slanten ett par timmar. Skoj skoj...

Miss. T messa och frågade om jag ville komma med och bada.. och det hade ju varit sjukt nice.. Men nä, nån, måste ju jobba oxå. Har hört att vädret inte ska hålla i sig nästa vecka, vilket är synd.. för då är jag lite ledig... Crap! =)

Frulle var det... Uppdaterar senare...

Malle - getting ready for wooork...

Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



jag skulle bli jätte glad om du ville gå med i denna tävlingen som avslutas senare idag, 10 stycken vinner :)



ha en underbar dag! :)

2008-07-31 @ 13:36:29
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0