Satsumas...

Yes, jag har bunkrat upp som bara den med satsumas, måste faktikst va en av världens godaste frukter.
Jag SKA bli kvitt min förkylning, och det är snarast. Jag tolererar inte att jag blivit sjuk igen, jag har inte tid. Eller lust. Jag har saker att göra... Juuust de.. =P



Tror att jag satt i mig en 8-9 stycken nu. det måste ju va mycket vitaminer att bekämpa skiten med. Och självklart blev de lite cola light till det, vad annars lixom.

Kom in två stycken och ville lura på mig att vara med i deras tidning, men ja, det får vi ju se. Men dom var sjukt trevliga, men man kan ju o andra sidan inte va me i en tidning bara därför...

Håller på och skriver ut en massa bilder till portfolion nu. Måste ha lite snyggare utskrifter så fixar de nu, visst det är inte lika bra som att gå till fotoaffär och skriva ut, men jag spar en jävla massa hundralappar på det och de duger. Att trycka upp på butik kostar 79 Kr fotot, och har man över 50 bilder så blir det en ganska saftig summa (3950 kr för att vara exakt). Nej tack!

Jobba då kanske... :P

Malle - uppdaterar lite så där på arbetstid...

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

ååh gott!

2008-07-24 @ 15:29:23
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0