Ok, jag kunde inte hålla mig...

Ok, jag ska berätta om dagen då.. kunde inte gå och lägga mig annars...

Gick till jobbet vid halv tolv. Var där och småfipplade lite. Satt i telen och lite sånna nödvändigeheter. Sen gick jag förbi Indiska och hälsade på Miss. L, gick till östgöta enskilda bank. eller Upplandsbanken som den kallas här. Bytte till den banken då jag har mina provata lån där, och för att Nordea är kompletta idioter... Se tidigare inlägg om detta.. =)

Sen köpte jag lite lunch, svänga förbi Svanström och sen var det till att knata tillbaka till butiken. Fixade lite och sen kom det lilla brudparet, en timme försent efter att nästan ha hamnat i gävla på grund av en liiiten felkörning.. :P





Det är alltså brudparet som vi skall fixa til vigseln uppe på globens tak den 8 Augusti. Ska bli så skoj, dom är verkligen hr gulliga som helst... men mer m den dagen/kvällen senare...

VI plåtade dels lite mer sensuella bilder av brudparet, lite lättklätt om man säger så, sen träningsbilder på paret (båda tränar väldigt mycket, maken var brottare på hög nivå osv) och sen så blev de lite morgongåvebilder till maken från bruden.

Det har varit en rolig, men jäkligt lång dag. Speciellt i denna värme. När jag fått bilderna så kommer dom självklart upp på bloggen... =)



NU är det nanna tajm... Hörs imorgon, fast blir nog på eftermiddagen när jag är tillbaka från STHLM..

Malle - off to... BED

Kommentarer
Postat av: Chloë

fin bild !

2008-08-01 @ 12:22:28
URL: http://chloess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0