Nu så...

Nu är jag äntligen tillbaka... varför har jag då varit borta några dagar.. Jo, gött folk det ska lilla lilla Malle berätta. Dels har jag vartit inne i en liten neggoperiod, har haft mycket att göra, lite att skriva, min kamera är cp och mitt internet har varit dött ett tag. Men men nu är jag gladare, har inte lika mycket att göra, mitt internet är tillbaka, dock är min kamera fortfarande paj, men men... Shit happens!!

Har precis ätit frulle och lite sånt, ska göra ett par viktig-saker så som tvätta, städa osv idag. Har en del samtal att beta av. Sen får vi se om brorsan kommer in ikväll. Då kanske man ska dra en pizza??

Jaja... ska börja här så att man kan njuta av dagen sen. Taataaa

Malle - nu är jag tillbaka igen...

Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka! Trevlig helg :)

2008-07-18 @ 20:24:50
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0